بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بازهم بازی با افکار عمومی

             وقتی میگویند سیاست پدر مادر نداره،یعنی همین!


حالا بعد از چند روز حقیر می خواهم وقایع و حاشیه های اتفاق افتاده در باشگاه استقلال را در طی این چند روز از نظر خودم تجزیه و تحلیل کنم.
ببینید وقتی اولین جلسه مهم هیئت مدیره روزی برگزار می شود که فتح الله زاده و رویانیان و رحیمی همراه وزیر در ترکیه هستند،کاملا مشخصه که هیچ گونه نتیجه ای درستی در خروجی این جلسه اعضا هیت مدیره در پی نخواهد داشت! البته باید متذکر بشوم که در این جلسه صحبتهای اصلی و موافقتهای ضمنی اعضا برای یک نظر واحد گرفته شده بود!
مع الوصف برای اینکه از زحمات پرویز مظلومی به نوعی قدر دانی کرده باشند از ایشان می خواهند در روز یکشنبه به جلسه فوق بیاید و برنامه خود را برای فصل آینده تیم استقلال ارائه دهد.پرویز مظلومی هم در ساعت پایانی وارد جلسه اعضا هیت مدیره میشود و مثلا برنامه های خود را ارائه می دهد و حرفهای که یک سرمربی قبل از فصل با مدیران بلند پایه تیم زده میشود را به نوعی بیان می کند! در پایان جلسه هم اعلام میشود که این جلسه نتیجه اش نامشخص خواهد بود و روز چهارشنبه جلسه نهایی با حضور فتح الله زاده و ... برگزار خواهد شد.

حالا پرویز مظلومی بدون اجازه حاجی و در حالی که هنوز وضعیت فتح الله زاده برای پسن مدیر عاملی مشخص نیست،مدیر عاملی که دو سال پایش ایستاده بود را یکجوراوی دور می زند و به جلسه ای می رود که خود فنح الله زاده در آن حضور ندارد!با این کار هم بهانه خوبی دست فتح الله زاده داده و هم یک مقدار خودش را جلوی هوادارانش خراب کرده است!

بگذریم....
اما به یکباره در روز دوشنبه در یک جلسه اضطراری،که مدیر عامل فعلی استقلال نیز در آن حضور پیدا می کند،نام امیر قلعه نویی از توی قوطی در آورده می شود و سرمربی استقلال را ایشان اعلام می کنند.این در حالیست که هنوز مدیر عامل تیم مشخص نشده است!پس از جلسه هم مصاحبه های مختلفی انجام میشود که وقتی تیمی که هنوز مدیرعاملش مشخص نیست،چطور می شود،سرمربی آن تیم را مشخص کرد!؟سپس از آقای شهریاری،فتح الله زاده و ...به عنوان گزینه های اصلی پست مدیریت استقلال نام برده می شود!
مع الوصف اگر هر فوتبال دوست و هوادارای یک مقدار به این قضیه جدی و دقیق فکر کند،مطمئنا به این ننیجه می رسد که تنها کسی که در انتخاب امیر قلعه نویی در جلسه هیئت مدیره باشگاه حضور داشته حاج آقا فتح الله زاده بوده است!لذا در همین روزها و شاید ساعات خبر ابقای مدیر عاملی فتح الله زاده هم در صدر اخبار قرار خواهد گرفت!چرا...!؟
چون خود ایشان هم در انتخاب امیرخان رای مثبت داده و اعضا هیت مدیره هم با توجه به همین حضور فتح الله زاده ، انتصاب قلعه نویی را انتخاب وی عنوان خواهند کرد .تنها نکته تاریک این حواشی و اتفاقات به ماند برای روزهای که همین هیئت مدیره می خواهند فتح الله زاده را خراب کنند و در صورت کسب نتایج خوب بگویند ما قلعه نویی را انتخاب کردیم و خدایی نکرده بابت عدم نتیجه گیری انتخاب قلعه نویی را به گردن گوشت قربانی همیشگی یعنی فتح الله زاده بیاندازند.صدالبته دور زدن جواد زرینچه هم خودش کلی داستان دارد ......

توضیح:در مورد اینکه بعدا هواداران ژنرال و اعضا هیت مدیره استقلال خواهند گفت که این امیر قلعه نویی بوده که حاج آقا فتح الله زاده را به استقلال برگردانده هم کلی می توان بعدها در موردش صحبت کرد!


که اگر تجزیه و تحلیل بنده درست باشد به آنهم خواهم پرداخت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 3 / 1391برچسب:فنح الله زاده,هیت مدیره,استقلال,طرفداران,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com